5.0
gebaseerd op 20 reviews

Gellak is goed gebleven l.Bij verwijder product is ze zacht voor de nagels en daarna fijne manicure behandeling. Geen nieuw product laten aanbrengen ivm werk.
Kom zeker terug.

Joke - 10 maanden geleden
Flora - 10 maanden geleden

Heel vriendelijk en veel zorg, vanaf het moment van kiezen van de behandeling.

Annika - 10 maanden geleden

Voor de eerste keer bij zindzi geweest en dat was gelijk voor herhaling vatbaar! Ze weet wat ze doet en luistert naar wat je wensen zijn! Hele leuke dame ook! En vooral heel erg blij met het mooie resultaat!!

Nathalie - 10 maanden geleden

Goede uitstekende behandeling van voeten en handen👍

Elma - 10 maanden geleden
Stephanie - 10 maanden geleden

Super fijne behandeling gehad. Lekker rustig, we hadden alle tijd en voelde me vooral heel erg welkom :)

Rachel - 10 maanden geleden

Super vriendelijk, mooi gezet en oog voor detail.

Shannon - 10 maanden geleden

Hele fijne en lieve nagelstyliste. Ze is net haar eigen salon gestart, maar heeft al veel ervaring. Haar aanbod is nog niet supergroot, maar ze kan echt alles mengen en denkt goed met je mee. Superflexibel ook, en het is altijd gezellig tijdens de afspraak. Zeker een aanrader!

Kitty - 11 maanden geleden

Altijd fijn om m’n voeten en handen te laten verzorgen door Zindzi! Ik ben weer zeer tevreden. Thanks girl x

Laurie - 12 maanden geleden