5.0
gebaseerd op 20 reviews
Daisy - 17 dagen geleden

Mijn teennagels zijn er weer stralend uit. Het is altijd gezellig om bij Zindzi te zijn en ze verstaat haar vak!

Natasja - 19 dagen geleden

Altijd goed en zeer kundig in haar werk!! Daarbij is zindzi een leuke, grappige dame ๐Ÿค—!!

Nathalie - 2 maanden geleden

Altijd een gezellig praatje

Jeanet - 3 maanden geleden
Petra - 7 maanden geleden

Wat een heerlijke dame die prachtige nagels zet! Mijn eerste afspraak krijgt zeker een vervolg.

Mariska - 7 maanden geleden
Evalinda - 9 maanden geleden

Zindzi is een hele leuke dame! Daarbij komt natuurlijk dat ze kundig is en mijn nagels er enorm naar mijn zin uitzien!!!

Nathalie - 9 maanden geleden

Vriendelijk, gezellig en luister naar wat de klant wilt ๐Ÿ‘

Jeanet - 9 maanden geleden
Lydia - 10 maanden geleden