Daisy
-
17 dagen geleden
Mijn teennagels zijn er weer stralend uit. Het is altijd gezellig om bij Zindzi te zijn en ze verstaat haar vak!
Natasja
-
19 dagen geleden
Altijd goed en zeer kundig in haar werk!! Daarbij is zindzi een leuke, grappige dame ๐ค!!
Nathalie
-
2 maanden geleden
Altijd een gezellig praatje
Jeanet
-
3 maanden geleden
Petra
-
7 maanden geleden
Wat een heerlijke dame die prachtige nagels zet! Mijn eerste afspraak krijgt zeker een vervolg.
Mariska
-
7 maanden geleden
Evalinda
-
9 maanden geleden
Zindzi is een hele leuke dame! Daarbij komt natuurlijk dat ze kundig is en mijn nagels er enorm naar mijn zin uitzien!!!
Nathalie
-
9 maanden geleden
Vriendelijk, gezellig en luister naar wat de klant wilt ๐
Jeanet
-
9 maanden geleden
Lydia
-
10 maanden geleden